^Back To Top

Dabar naršo

Svetainėje lankosi 49 svečiai ir nėra prisijungusių narių

Suaugusiųjų mokymas

1.   8.00 - 8.45      (pertr. 10 min.)

2.   8.55 - 9.40      (pertr. 20 min.)

3.   10.00 - 10.45  (pertr. 10 min.)

4.   10.55 - 11.40  (pertr. 30 min.)

5.   12.10 - 12.55  (pertr. 10 min.)

6.   13.05- 13.50  (pertr. 10 min.)

7.   14.00 - 14.45  (pertr. 10 min.)

8.   14.55 - 15.40

Ugdymo proceso trukmė

„JoMo“

Įsimintina kelionė į Strasbūrą, aplankant keturias ES šalis

Dar šių metų gegužės pabaigoje mes, Aušrinė Kurgonaitė ir Raminta Leonaitė, dalyvavome poezijos konkurse „Jaunieji Sūduvos poetai“ ir tapome laureatėmis bei laimėjome kelionę į Europos Parlamentą Stasbūre. Net savaitės trukmės išvyką per keturias Europos šalis, apsilankant ES būstinėje, mums padovanojo europarlamentaras Bronis Ropė. Jau šiais mokslo metais, spalio antrą dieną, dideliu autobusu pajudėjome Strasbūro link.

Kelionė buvo ilga, bet visai nenuobodi. Kartu su mumis keliavo daug skirtingo amžiaus ir profesijų žmonių, buvo įdomu susipažinti ir pasišnekėti. Pirmasis mūsų sustojimas buvo Lenkijoje. Temstant apžiūrėjome vieną gražiausių šalies miestų Vroclavą bei perpus mažesnį, tačiau taip pat žavų miestelį Legnicą. Sužavėjo graži, viduramžių laikus menanti architektūra. Antrą dieną lankėmės Vokietijoje, kur mus pasitiko lietus, visai  nesutrukdęs atsiskleisti Dresdeno miesto grožiui. Šis miestas yra svarbus kultūrinis, politinis ir ekonominis Vokietijos centras. Teko paragauti tradicinių, turistų pamėgtų dešrelių. Matėme unikalią Katedrą ir meno galeriją. Klausėmės varpelių skambesio miesto laikrodžiui mušant trečią valandą.

Trečią dieną pasiekėme svarbiausią savo kelionės tikslą – Strasbūrą. Visą dieną praleidome šiame Prancūzijos mieste. Ankstyvą rytą vaikščiojome po Strasbūro senamiestį, kur didelį įspūdį paliko gotikinė Dievo Motinos katedra bei Šv. Tomo bažnyčia. Paplaukiojome laivu Ilio upe, pasigrožėjome senovine architektūra.  Po pietų atvykome į Europos Parlamentą ir susitikome su šio Parlamento nariu Broniu Rope, kuris mums papasakojo pačius įdomiausius dalykus apie visai Europai svarbią įstaigą. Lietuvai atstovaujantis parlamentaras pasidalino savo asmenine patirtimi bei aprodė plenarinių posėdžių salę, kurioje EP nariai balsuoja ir priima svarbius sprendimus.  Buvo įdomu pamatyti, kaip veikia Europos valdymo “aparatas” iš arti.

Visą kitą dieną praleidome romantiškajame Paryžiuje. Ankstyvo rudens oras buvo puikus, tad galėjome pasimėgaudamos vaikščioti baltomis miesto gatvėmis. Aplankėme modernaus meno Pompidu centrą, Sorbonos universitetą. Saulei leidžiantis kartu su visa grupe pakilome į Eifelio bokštą ir grožėjomės atsivėrusia panorama. Viena kitai pripažinome, jog būtinai dar ne kartą sugrįšime į šį nuostabų miestą.

Autobusas jau suko Lietuvos link, bet dar laukė apsilankymas Vakarų Belgijos mieste Gente, kuriame, kaip sužinojome, mokosi ir gyvena net 50 tūkstančių studentų. Apžiūrėjome miesto Katedrą, paragavome tradicinių belgiškų vaflių, kurie patiekiami su mėgstamiausiais padažais, vaisiais ir grietinėle. Paskutinis mūsų pažintinis sustojimas – tai Goslaro miestas Vokietijoje. Šis nedidelis miestelis ypač nustebino viduramžius menančiais gražiais pastatais bei labai šiltais, geranoriškais žmonėmis.

Pakeliauti po Europą ir per savaitę apsilankyti šešiuose miestuose buvo puikus potyris. Džiaugėmės, kad turėjome tokią galimybę. Namo parsivežėme daug įspūdžių, kurie užgožė bet kokį nuovargį.

Raminta Leonaitė, II b klasė,

Aušrinė Kurgonaitė, III a klasė

Skaitmeninių „Vyturio“ knygų biblioteka

Copyright © 2013. Email Marketing Rights Reserved.