^Back To Top

Dabar naršo

Svetainėje lankosi 45 svečiai ir nėra prisijungusių narių

Suaugusiųjų mokymas

1.   8.00 - 8.45      (pertr. 10 min.)

2.   8.55 - 9.40      (pertr. 20 min.)

3.   10.00 - 10.45  (pertr. 10 min.)

4.   10.55 - 11.40  (pertr. 30 min.)

5.   12.10 - 12.55  (pertr. 10 min.)

6.   13.05- 13.50  (pertr. 10 min.)

7.   14.00 - 14.45  (pertr. 10 min.)

8.   14.55 - 15.40

Ugdymo proceso trukmė

„JoMo“

Istorijos pamoka Romoje

Vasario 25 - kovo 1 dienomis šauni IIIa ir IIIb klasių komanda su gimnazijos direktoriumi Valentinu Padriezu,  auklėtoju  Sauliumi Dubicku ir istorijos mokytoju  Dariumi Bridžiumi keliavo po Romą.

Apie šią kelionę svajojome jau seniai. Ji buvo tarsi atgaiva po ilgo triūso besiruošiant šimtadienio šventei. Tą ketvirtadienį, kai atvykome, jau buvo sutemę. Išlipusius iš lėktuvo pribloškė šilto vėjo gūsiai, pakvipo tikromis atostogomis. Nuvykę į hostelį ir palikę jame savo daiktus,  patraukėme senomis Romos gatvelėmis, pilnomis besišypsančių žmonių. Išalkę  sustojome paragauti pirmosios itališkos picos ir grįžome į hostelį nusnūsti.

Kitas rytas išaušo šiltas ir saulėtas. Tai puikiai tiko mūsų numatytam maršrutui - keliavome nuo vieno prie kito objekto, esančių po atviru dangumi. Susipažinome su „Termini“ geležinkelio stotimi, aplankėme Šv. Petro grandinių bažnyčią bei garsųjį Koliziejų. Toliau patraukėme prie Triumfo (Konstantino) arkos, kur ne tik susipažinome su objekto istorija, bet ir sušokome kelis šimtadienio šokius. Šiek tiek pailsėję,  nužygiavome Palatino kalvos bei Romėnų forumo link. Apžiūrėję Romulo šventyklą, Kapitolijaus vilkę ir kitas Romėnų forumo įžymybes,  nukeliavome ant Kapitolijaus kalvos. Grįždami į hostelį,  užsukome į Venecijos aikštę bei apžiūrėjome Trajano koloną.

Šeštadienis išaušo šiltas, bet lietingas, tačiau net ir lietus negalėjo sugadinti puikios mūsų nuotaikos ir noro pamatyti kiek įmanoma daugiau. Dieną pradėję Respublikos aikštėje,  keliavome vieno garsiausių objektų  – Trevi fontano – link. Vos išvydus jį,  visiems užėmė kvapą. Kiekvienas dešine ranka pro savo kairį petį įmetėme po monetą į fontano dugną, kuri,  pasak legendos,  garantuoja grįžimą į Romą. Būdami Trevi aikštėje,  nepraleidome progos paragauti skaniausiais pasaulyje tituluojamų ledų. Kitas  mūsų aplankytas objektas – Panteonas. Jame saugomi Italijos karalių Viktoro Emanuelio II, Umberto I bei jo žmonos karalienės Margaritos palaikai. Tęsėme kelionę Navonos aikštės link. Šiek tiek atsikvėpę joje, Tiberio upės krantine keliavome į Vatikaną, kur tądien aplankėme Angelų tvirtovę bei,  užkopę į joje įrengtą apžvalgos aikštelę,  grožėjomės atsiveriančia Romos panorama. Kadangi Vatikanui apžiūrėti buvome paskyrę sekmadienį,  patraukėme Romos centro link, pakeliui sustojome Ispanijos bei Popolo aikštėse. Pastarojoje nepraleidome progos padainuoti paauglių italų grupei. Turiningo šeštadienio vakarą praleidome stebėdami naktinį Koliziejų. Pavargę, bet labai laimingi grįžome į hostelį.

Sekmadienio tikslas – apžiūrėti Vatikaną. Nors objektai tik du – Vatikano muziejus bei Šv. Petro bazilika – sugaišome visą dieną. Daugiau nei valandą prastovėję kilometrinėje eilėje prie Vatikano muziejaus,  patekome vidun. Skulptūrų, paveikslų bei freskų gausa bei grožis gniaužė kvapą, o Siksto koplyčios didybė vainikavo visas iki tol matytas ekspozicijas. Merkiant lietui patraukėme į Šv. Perto baziliką. Šįkart eilėje teko laukti neilgai – vos pusvalandį. Apžiūrėjome bazilikos vidų, nepabūgome ir 551 laiptelio, kuriais pakilome į Šv. Petro bazilikos kupolą, iš kurio atsivėrė nepakartojamas vaizdas į Romos miestą. Pasigrožėję vaizdiniais,  leidomės žemyn. Sekmadienio ekskursija buvo baigta.

Pirmadienis – paskutinė diena Romoje. Kadangi dalį  miesto įžymybių  jau matėme, turėjome daugiau laisvo laiko. Vieni pirko suvenyrus, ištvermingieji nukeliavo pažiūrėti Olimpinio stadiono. Naktį smagiai praleidome oro uoste ir antradienio rytą,  pilni įspūdžių,  parskridome į Lietuvą. Šią nuostabią kelionę į užsienį ­prisiminsime visą savo gyvenimą ir tikimės, kad jų bus dar ne viena!

G. Terminaitė, III b klasės mokinė

Skaitmeninių „Vyturio“ knygų biblioteka

Copyright © 2013. Email Marketing Rights Reserved.