^Back To Top

Dabar naršo

Svetainėje lankosi 113 svečių ir nėra prisijungusių narių

Suaugusiųjų mokymas

1.   8.00 - 8.45      (pertr. 10 min.)

2.   8.55 - 9.40      (pertr. 20 min.)

3.   10.00 - 10.45  (pertr. 10 min.)

4.   10.55 - 11.40  (pertr. 30 min.)

5.   12.10 - 12.55  (pertr. 10 min.)

6.   13.05- 13.50  (pertr. 10 min.)

7.   14.00 - 14.45  (pertr. 10 min.)

8.   14.55 - 15.40

Ugdymo proceso trukmė

„JoMo“

Antrokų kelionė į Zarasų kraštą

Gruodžio 14 dieną II a, b gimnazijos klasių mokiniai praleido netradiciškai. Vadovaujami direktoriaus Valentino Padriezo, lydimi auklėtojų Z. Petraitienės ir R. Čepulienės bei psichologės E. Miežienės ir mokytojos O. Kluodienės,  išvyko į mokomąją pažintinę ekskursiją po Zarasų kraštą.

Ilgas važiavimas autobusu neprailgo. Pasišnekučiuodami, o kartais klausydami vadovų pasakojimų ir dairydamiesi pro langus, pravažiavome  Ukmergę, Leliūnus, Uteną ir daug mažesnių miestelių. Sustojome Antalieptėje, kur ant kalvelės išvydome didelę barokinę bažnyčią, pėsčiomis nuėjome iki Antalieptės hidroelektrinės, kuri, pasirodo, pagal dydį yra antra po Kauno marių HES. Vėliau aplankėme seniausią Lietuvoje Stelmužės ąžuolą. Visi susikibę rankomis aplink esančią tvorelę vos ne vos sugebėjome apjuosti šį milžiną. Po to važiavome į Zarasus pamatyti analogo Lietuvoje neturinčio architektūros statinio – apžvalgos rato virš ežero. Praeinantiems 17 m. aukščio ratu atsiveria Zaraso ežero panorama. Nors pūtė vėjas ir snyguriavo, buvo smagu pasivaikščioti ant besisupančio didžiulio liepto, nusileisti laipteliais žemyn prie vandens.  Paskutinis kelionės tikslas buvo aplankyti seniausią Lietuvoje dar veikiantį Šlyninkos vandens malūną. Čia turėjome galimybę apžiūrėti patį malūną, pamatyti jo veikimą. Vėliau jaukiai įsikūrę šalia malūno esančiame namelyje kepėme kūčiukus ir gaminome žvakes. Dainavome kalėdines dainas, vaišinomės arbata ir į tautinio paveldo sąrašą įtrauktais kvietiniais blynais. Išties buvo smagu!

Taigi, edukacinė kelionė į Zarasus tikrai įsimins ilgai. Sunku patikėti, kad mažuose Lietuvos miesteliuose ir kaimeliuose galima pamatyti ir sužinoti tiek įdomių dalykų.

Indrė Vizgaitytė, II b klasė

Skaitmeninių „Vyturio“ knygų biblioteka

Copyright © 2013. Email Marketing Rights Reserved.