^Back To Top

Dabar naršo

Svetainėje lankosi 91 svečias ir nėra prisijungusių narių

Suaugusiųjų mokymas

1.   8.00 - 8.45      (pertr. 10 min.)

2.   8.55 - 9.40      (pertr. 20 min.)

3.   10.00 - 10.45  (pertr. 10 min.)

4.   10.55 - 11.40  (pertr. 30 min.)

5.   12.10 - 12.55  (pertr. 10 min.)

6.   13.05- 13.50  (pertr. 10 min.)

7.   14.00 - 14.45  (pertr. 10 min.)

8.   14.55 - 15.40

Ugdymo proceso trukmė

„JoMo“

ŽIEMIŠKA IŠVYKA Į VILNIŲ

Gruodžio 12 dieną Ia gimnazijos klasė mokėsi netradiciškai - vykome į Vilnių. Šįsyk keliavome ne tradiciškai, autobusu, o erdviu dviaukščiu traukiniu.

Apie 11 valandą pasiekę Vilniaus geležinkelio stotį, pėsčiomis patraukėme Lietuvos Didžiosios kunigaikštystės valdovų rūmų link. Pakeliui praėjome pro Aušros vartus, Vilniaus rotušę. Netrukome atkeliauti ir prie didžiausios mūsų šalyje kalėdinės eglės, besipuikuojančios Katedros aikštėje. Sutartoje vietoje jau mūsų laukė rašytojo Kazio Borutos dukra, iškili mokslininkė Eglė Borutaitė Makariūnienė. Malonus sutapimas – kaip tik tądien buvo mūsų ilgametės bičiulės, Borutaičių draugijos garbės narės gimtadienis!Pasveikinome ta proga ir, žinoma, su artėjančiomis šv. Kalėdomis ir Naujaisiais metais.

Tada pasukome Valdovų rūmų link, kur buvome numatę apsilankyti Euro parodoje.  Gidas mums parodė, kaip atrodo įvairių šalių eurai, paaiškino, ką reiškia įvairūs ženklai ant eurų monetų bei banknotų. Sužinojome, kaip atpažinti tikrą eurą. O tai juk labai aktualu – mūsų valiutos lito dienos jau suskaičiuotos...

Antrasis mūsų išvykos tikslas buvo skirtas paminėti Teatro metus, kurie jau eina į pabaigą. Nuo Arkikatedros Gedimino prospektu, Vilniaus gatve keliavome į Lietuvos teatro, muzikos ir kino muziejų, įsikūrusį mažuosiuose Radvilų rūmuose. Muziejus suskirstytas į keturias ekspozicijas – teatro, dailės, muzikos ir kino. Matėme 1811 - 1898 metų viešojo Vilniaus miesto teatro afišų kolekciją, daug paveikslų su įvairiais žymiais lietuvių aktoriais. Ypač įspūdingas buvo mūsų teatro primadonos, pasiekusios net Holivudą, Unės Babickaitės kambarys. Matėme įvairių senų vinilinių plokštelių, patefonų, keistų ir retų muzikos instrumentų, istorinių nuotraukų iš spektaklių. Daug ką sudomino personažų rūbų kolekcijos.

Pasivaikščioję po žiemišką Vilnių, vakarop sėdome į greitąjį traukinį ir sugrįžome į Kauną. Buvo smagu aplankyti sostinę prieš pat didžiąsias šventes, apsilankyti muziejuose, kuriuose dar nebuvome buvę, ir kartu su bendraklasiais maloniai praleisti laiką.

Aušrinė Kurgonaitė, Greta Indilaitė, I a klasė

Skaitmeninių „Vyturio“ knygų biblioteka

Copyright © 2013. Email Marketing Rights Reserved.